onsdag 25 mars 2009

Vägen, den är lång...


Denna bild är tagen vid vår älskade sommarstuga vid Skillingsjön sommaren -08

Idag har jag varit till sjukhuset och lagt om mitt lilla skavsår. En småsak tycker säkert de flesta, men för mig är det en svår stund varje gång bandaget tas av. Jag riktar min blick mot sköterskan eller läkaren.....ser dem fundersamma ut....eller???
Idag såg det bättre ut än i fredags och det är ju skönt att höra. Nu ska jag till Vårdcentralen Ankaret på fredag för omläggning. Håll alla tummar och stortår för att allt ska gå bra!!!

Vad jag längtar till sommaren..... Men eftersom jag ska opereras, så lär det väl bli ännu en sommar utan bad...suck. Alla som känner mig, vet att jag är som en fisk i vattnet.

Kram på er alla! Hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar