torsdag 2 april 2009

Äntligen piggare.....

Jag åkte på en riktig otäck förkylning i fredags. Vaknade med 39,8 i feber!!! Jag som sällan har över 36 grader, var mer eller mindre död i över ett dygn. En rejäl hosta gjorde inte saken bättre.
På lördagmorgonen vid sjutiden, vaknade jag av att jag stupade framåt helt på magen, ramlandes ur min rullstol. Jag hade somnat i stolen bredvid sängen.....och "glömde" lägga mig i sängen, utan satt helt enkelt kvar i stolen...suck... Vet ni förresten, att det gör sååååååååå ont att hosta då man stött revben och mage...!!!
Nu mår jag i alla fall bättre.
Igår fick jag äntligen kallelsen som jag väntat på i flera månader, om min förestående fotoperation i Sundsvall. Jg ska ner till Sundsvall för protagningar mm på skärtorsdag. Sen är det tänkt att operationen ska bli av den 20 april. Håll tummarna så att allt går bra!!!
Vi hörs!
Kram Agneta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar