tisdag 7 april 2009

Tisdag och mulet...men jag är glad!

Idag har jag varit på ortopedmottagningen på Ö-viks sjukhus och träffat min doktor ola Hagbom. Såret blir mindre och mindre och det är ju skönt!
Nedräkningen har börjat tills det blir operation i Sundsvall. Nu först på skärtorsdag ska jag till Sundsvalls sjukhus för att träffa den doktor som ska sätta skalpellen i min fot dn 20 april......Det känns onekligen lite pirrigt... Ja, inte så lite pirrigt heller, utan JÄTTEPIRRIGT!!!! Men, det känns väldigt skönt att det nu äntligen ska bli av också.
Visa gärna ert stöd genom att skriva några rader som kommentar till detta inlägg!

Ikväll ska jag och Kennet träffa mitt teatergäng, TEATERSPEGELN, för att summera det som gjorts hittils detta år. Gå gärna in på vår hemsida och läs om oss!!! www.teaterspegeln.com

Förresten så smakade fredagsmiddagen, som jag skrev om i fredags här på min blogg HELT UNDERBART!!! Såsen var dock höjdpunkten....med både vitt vin och cognac som ingredienser kan det inte bli fel.

Kram på er alla!
Agneta

2 kommentarer:

  1. Vitt vin och cognac låter helt ok =). Ska hålla tummarna för att allt går bra med foten. Hur går det med teatern?
    kram J

    SvaraRadera
  2. Lycka till med foten.

    fick igår massa skryt över hur otroligt fina hundar jag har av en fransk vetrinär dom är inte van att se friska (och smala) cavalierer här förstod jag, utan det är även många unga hundar som är sjuka (hjärtfel och fetma) så hon tyckte att svenska uppfödare hade gjort ett bra jobb för att få fram så fina hundar och att jag gjort ett bra jobb att hålla dom i form.

    /Ulrica

    SvaraRadera