fredag 29 maj 2009

Åter igen har vi varit i Sundsvall......

Vägen till Sundsvalls sjukhus är numera en mkt välkänd väg. Jag brukar "roa" mig med att blunda då och då för att se om jag vet var vi är nånstans då jag tittar upp igen.... Och oftast stämmer det!
Idag har jag alltså varit på ortopeden på återbesök. Fick träffa min läkare som sa att det inte blir någon operation förrän tidigast i september...... De två små sår som ännu inte är helt läkta, måste ju få läka innan man kan göra nåt och sen har läkaren semester och så vill man att rötmånaden ska vara över. Jag litar på läkarens omdöme och vet att han vill mitt bästa. På sätt och vis är det skönt att veta att det inte blir nåt under sommaren, för då kan man planera lite mer över de dagar som är fria från omläggning.
Vi var in på IKEA, som vanligt..... Det behövdes in handlas två vita rullgardiner som ska sitta i vardagsrummet som skydd för solen.
Hoppas ni får en trevlig pingsthelg!

Kram Agneta

1 kommentar:

  1. skulle du köra samma sträcka här i frankrike flera gånger i veckan skulle du ses som totalt galen, fast du skulle istället för sundsvall hamna några mil innan medelhavet eller varför inte till alperna.

    som norrläning tycker man dom är knäppa fransmännen som tycker det är långt till medelhavet (dryga 30mil) är ju vad jag körde över dagen för att få åka till IKEA då jag bodde i Umeå. nu har jag många Ikea nära men de enda jag besöker är matavdelningen :) den är guld värd då man saknar svensk mat och godis

    Kiara hälsar att hon lovar att inte rymma mer fast man vet inte med henne, du får ursäkta men hon är nog den mest korkade hunden jag känner, korkad men så otroligt charmig så det överväger de mesta av hennes tokigheter. tur pepsi är smart i alla fall fast då är hon lite surkärring istället så dom kompliterar varandra helt perekt och dom är precis lika älskade av matte båda två.

    hoppas du får en skön sommar och att såren läker låter skönt att slippa operation sommartid då vill man ju trots allt njuta av värmen

    Kram virrhönan

    SvaraRadera