tisdag 8 september 2009

Nöff nöff......

Hej på er!
Finns det fler än jag som går och funderar på om man är en gris, eller inte, i denna tid då inget annat diskuteras än just svininfluensan.....??
Jag tror att jag snart kan kalla mig för en hypokondriker....hihi. Bara jag nyset eller hostar lite, så tror jag genast att jag fått svininfluensan.
Det kan ha att göra med att jag nu äntligen ska till Sundsvall på torsdag för att träffa farbror doktorn, som ska bedömma om det snart går att operera mig. Skulle ju bara vara så jobbigt om det hela måste skjutas upp ytterligare pga att vi kan insjukna i en svininfluensa..... Det vore ju droppen det. Inte ens besök får man ta emot på sjukhuset heller....attan också. Jag hoppas att jag kan få ta med mig min käre man Kennet. Det är inte kul att vara ernsam då man nyss är opererad och därmed trött och orolig för om allt gått bra.
Jag återkommer då jag varit hos doktorn.
Kram Agneta

1 kommentar:

  1. Tjoo hoo nu har jag hittat till din blogg.
    Ser att Du vart i Sundsvall i dag, jag har oxå vart på sjukhuset i Sundsvall idag !!!

    Kram//Mia

    SvaraRadera