onsdag 4 november 2009

En vecka kvar......

Idag är det en vecka kvar till min, åter igen, planerade fotoperation. Ni kan väl hjälpa till att hålla tummar och stortår för att operationen kan genomföras och att den blir framgångsrik. Jag är ganska så nervös, men jag har ju inget val. Ska jag över huvud taget kunna gå på båda fötterna framöver, så är en operation enda utvägen.

Idag har det varit mörkt och trist hela dagen. Vi låg och drog oss ett bra tag eftersom Kennet är ledig och sen åkte vi till Coop Forum för att handla mat. Vi var även till Arac och köpte nytt ljusrör till köket och en ny kaffebryggare.

Vi har en mysig kväll. Björkveden knastrar i vår kamin och hundarna myser i värmen med oss.

Ha det så bra och glöm inte att ge er hjärtevän en godnattpuss!

Kram Agneta

1 kommentar:

  1. Självklart ska jag hålla tummarna, du ska se det ska nog gå bra// Kramar Bettan

    SvaraRadera