torsdag 23 april 2009

Idag fyller min man år!


Världens godaste bärpaj!!!

Idag fyller min man Kennet 43 år. Han kommer hem vid halv femtiden och vid halv sju kommer hans föräldrar hit. Det kommer att bjudas på stans godaste smörgåstårta från Östra. Du som ännu inte stiftt bekantskp med deras smörgåstårtor, borde snabbt göra det! Sen har jag bakat en supergod hallonpaj, som jag kallar, Andreas hallonpaj. Varför då undrar du då säkert.....eller? Jo, min 24 årige son har visat sig, sedan han flyttade till eget, vara en sjutusan till kock och konditor!!!! Detta recept har han hittat på internet. På bilden är pajen gjord på jordgubbar, men det kvittar vilka bär man använder. Till detta serveras vaniljvisp...

Vad ska gubben få till present då???? Det blir en fin middag imorgon på Hornöberget vid Höga Kustenbron. Vi ska ju för andra gången denna vecka till sjukhuset i Sundsvall imorgon eftermiddag och då kvistar vi in dit på hemvägen.

Nu ska jag försöka mig på att dammsuga, sittandes i en rullstol.......inte helt lätt!

Kram och grattis Kennet!

Hej så länge! / Agneta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar