torsdag 16 april 2009

Mormors goding nr. ett!!!!


Marcus håller på att lära sig att krypa....

Marcus har nu hunnit bli sju månader gammal och ett riktigt charmtroll. Ni må tro att jag längtar efter honom! Ska snart åka upp till Umeå för att träffa honom igen. Elin, Calle och Marcus håller som bäst på att inreda sin nya lägenhet på Tomtebo i Umeå, så det ska bli intressant att seur den ser ut.

Sedan jag skrev här senast så har jag varit ytterligare en vända till sjukhuset i Sundsvall för att kolla mitt sår på foten och för att byta gipset. Nästa gång det bär av dit igen blir den 21 apil.

Idag har jag, efter att hört så gott om dessa, beställt mig en spikmatta. Så på måndag är det tänkt att jag blir en riktig fakir! Den ska vara bra för värk och för att sova bättre. Har ett par kompisar, Dan och Ingela, som tycker att den är toppen. Hittade ett ställe på internet som var 100 kr billigare än vad de kostar här i Ö-vik. Och desutom var det gratis frakt! Jag ber att få återkomma med ev. resultat då jag testat den. Ni kan googla på shakta spikmatta, så kan ni läsa mer om denna produkt.

Ha det så bra!
Kram Agneta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar