lördag 15 augusti 2009

Tiden den går......


Marcus sover i mammas famn...

Hej kära vänner. Man skulle kunna tro att jag är så fullspäckad i almanackan, så att jag ej har tid att skriva några rader, lite oftare än vad jag gör..... Nej, så är det inte. Visserligen tar två eller ibland tre vårdcentralsbesök varje vecka sin tid och även den ork jag hellre skulle vilja lägga på annat.....

Klockan är nu över midnatt, vilket innebär att vi nu har söndag den 16 augusti på almanackan. Tänk...snart är den över..... Sommaren, som knappt har börjat. Ni skulle bara veta att jag är avundsjuk på er alla som kan gå barfota i gräset, bada.....gå i skogen...mm. mm...... Ja, jag vet att jag tidigare sagt att jag inte ska klaga....

Jag sitter ensam fredag, lördag o söndagnatt denna helg då Kennet jobbar. Ofta är jag fortfarande vaken och oftast sittande vid köksbordet med datorn och spelar Yatzy. Den usla ischiasnerven på min högra sida gör att jag inte kan slappna av och ligga. Somnar dock överallt förutom där man bör sova. Ni borde prova att sova på toastolen nån timme eller mer nån gång...hihi....Kan bara säga att det är lite svårt att stiga upp o hålla balansen på ett ben o sen klara av att sätta sig i rullstolen!!!

På måndag ska jag o Kennet skjutsa Johan upp till Umeå igen. Det sista året på hotellprogrammet på Östra gymnasiet startar på torsdag. Det blir lite proviantering och även ett besök hos mitt barnbarn Marcus med föräldrar. Ska bli så kul o se när han går några steg.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Agneta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar