onsdag 7 oktober 2009

Allt går inte som planerat...

För en vecka sedan skulle jag operera min fot nere i Sundsvall och borde sålunda vara på bättringsvägen vid det här laget. Så är dock inte fallet. Jag blev sjuk natten innan min operation och blev så enormt dålig. 40 graders feber och mkt hög sänka visade på infektion och jag blev isolerad på infektionsavdelningen, då man först trodde jag led av "svininfluensan!", vilket det dock inte var.
På torsdagen blev det ambulanstransport till Ö-viks sjukhus för inläggning. Där fick vi sen förklaring till min feber. Jag har fått rosfeber runt den fot som ska opereras. Så det var ju tur att det inte hann bli nån operation ändå.
Nu har en vecka gått och jag är fortfarande inlagd, men får åka hem mellan sprutorna. Har även köpt ett mobilt bredband idag, så nu sitter jag här på sjuksalen och väntar på nattsprutan.
Berättar mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar