lördag 10 oktober 2009

På bättringsvägen...

Blev inte att jag skrev i bloggen igår som jag lovat, men jag är nog lite trött efter denna pärs...
Men jag har i alla fall fått komma hem till Kroksta nu och det är såååå skönt. Men jag har jätteont på nätterna i mitt högerben som ställt till det för mig i så många år. Det är ischiasnerven som får ett tryck från mitt diskbråck. Det gör att benet spänner och "krampar" och gör det svårt att sova. På sjukhuset fick jag en spruta i benet varje natt för att kunna sova och det var gudomligt. Men när jag blev utskriven fick jag med mig tabletter i stället och de fungerar inte lika bra.
Idag är det lördag och Johan kom hem från Umeå igår och det brukar betyda tacos till middag. Så blir det idag. Andreas kommer också och äter och så är cddet ju Modo på teve. Vi lär väl få planera in middagen i n¨ån paus....
Ha en fortsatt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar