tisdag 19 januari 2010

Fy skäms fru Jakobsson...!!!

Nåt annat än ovanstående kan man inte säga om mig och mitt bloggskrivande. Jag ber om ursäkt, men operationen och tiden efter desamma, har varit lite jobbig. Trodde att jag skulle vara pigg och alert efter nån vecka, men ack nej. Jag låg kvar på sjukhuset i närmare två veckor och sen fick jag fara hem. Tröttheten har dock varit jobbig och alla besök på sjukhus och vårdcentralen för gipsbyten titt som tätt och omläggning har tagit på krafterna.
Julen passerade i full fart. Vi som gått och väntat på våra nya fönster till huset, han plocka fram och tillbaka julen ett par gånger tills de äntligen kom dagen efter trettondagen. På årets kallaste dag byttes alla fönster! Kennet och hundarna bodde kvar hemma medan jag bodde på hotell pga att jag helst inte bör få någon infektion. Som kallast var det 1,8 plusgrader ett par timmar då två fönster och en altandörr byttes i vardagsrummet...brrrr....

Nu vet ni lite om vad som hänt sen sist. Ska bättra mig nu!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar