onsdag 20 januari 2010

Kanelbullar


Kanelbullar, alldeles nybakade, det luktar himmelskt!
Idag, nej....när jag ser på klockan, så ser jag att det var igår minsann som vi var och hämtade mina beställda goooda bullar på Viktoriabageriet här i Ö-vik. Det är ett gäng duktiga förståndshandikappade som bakar hela dagarna. Allt från bullar, kakor till tårtor. De är otroligt duktiga! Ni skulle se deras tårtor! Ingen utbildad konditor kan göra finare!
Har pratat med min dotter i Umeå idag. De hade varit på föräldramöte på det dagis som mormors ögonsten Marcus ska börja på den 1 februari...! Tänk att han nu blivit så stor att det är dags för jobb och dagis. Tycker att det var nyss han föddes.
Nu är det mitt i natten och jag ska göra ett försök att sova!
Vi hörs vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar